Zaawansowane szukanie
Najlepsze zdjęcia  Nowe zdjęcia   RSS Feed: EN57-1132 (Komentarzy)

EN57-1132
EN57-1132
© Copyright autorzy zdjęć fotokolej.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.
    

Opis
Komentarz: 02.07.2007 r.Pociąg osobowy rel.Bydgoszcz Główna - Piła Główna przystanął na chwilę na przystanku w Jadwiżynie.Do dnia dzisiejszego nie uchowała się ani kasa biletowa ani posterunek dróżnika przejazdowego a sam budynek popadł w ruinę.
Data wykonania zdjęcia: 02.07.2007 r.
Słowa kluczowe: D29-18, EN57-1132, Jadwiżyn, Kujawsko-Pomorskie
Data: 27.12.2008 17:38
Wyświetleń: 5518
Pobrań: 0
Ocena: 7.66 (9 głosów)
Wielkość pliku: 249.3 KB
Dodał: Kosa

Jak głosowano?

Ocenę dodał: Ocena wystawiona: Data wystawienia:

PixiorQ       7 2008-12-27 18:15:54

Janusz J.       7 2008-12-27 19:41:41

Kolins       8 2008-12-27 22:59:07

Kospal       8 2008-12-28 22:21:02

Paweł_K       8 2008-12-29 08:37:02



Autor: Komentarz:
PixiorQ


[ Użytkownik ]

Komentarzy: 1021

troszkę ten peron po prawej przeszkadza, nie mogłeś go jakoś wykadrować?
27.12.2008 18:14 Offline PixiorQ 6597993
Kosa


[ Użytkownik ]

Komentarzy: 542

Powiem szczerze że nie bardzo było jak wykadrować tego lepiej chyba że stał bym na torowisku, poza tym mi akurat ten peron nie wadził chociaż wypełnił prawy dolny róg fotki.
27.12.2008 18:27 Offline Kosa fiacior at poczta.onet.eu 12293968
ecavon


Gość

Małe pytanko z innej beczki.
Czy ta linia jest dość często uczęszczana czy tylko sporadycznie coś się przewinie? Interesuje mnie ta trakcja elektryczna a dokładnie zastosowanie pojedynczego drutu ślizgowego? Czy na całej linii jest takie zastosowanie. jak nie to z jakiej przyczyny jest to na tym odcinku?
27.12.2008 18:46  
copal(niezalogowany)


Gość

Ten jeden drut to póżno PRL owskie doświadczenia z oszczędnością miedzi. Stosowano jeden ale grubszy drut. Eksperyment powiódł się czego dowodem jest nadal funkcjonujący odcinek z jednym drutem. To chyba jedyny odcinek w kraju gdzie takie doświadczenia były prowadzone
27.12.2008 22:44  
EU07-470


Gość

@copal: nie do końca jest tak jak piszesz.
Podobna sytuacja jest na p.o Anieliny. Proszę zwrócić uwagę na ramiona wysięgów pomocniczych, zupełnie inna konstrukcja. Cechą charakterystyczna tej sieci trakcyjnej - nie trakcji elektrycznej!!! - jest zwiększony przekrój liny nośnej i djp, jest to sieć typu YC150-C150 o łącznym przekroju 300mm^2 co odpowiada mniej więcej sieci z dwoma przewodami YpC120-2C o przekroju 320mm^2. Tak więc jest to nowatorskie rozwiązanie ale zastosowane wyłącznie na kilkuset metrach (od przęsła naprężania do przęsła) w omawianych p.o Jadwiżyn i Anielin.
Akurat Jadwiżyn był kiedyś stacją co widać a owe rozwiązanie zastosowano w latach 90-tych. Trudno powiedzieć dlaczego projekt nie został urealniony na szlaku, być może parametry obciążeniowe sieci były nieadekwatne do obciążeń wytrzymałościowych konstrukcji wsporczych. Być może sieć była podatna na drgania (wiatr), w każdym bądź razie jest to unikat w skali kraju
28.12.2008 13:20  



Poprzednie zdjęcie:
EN57-1531  
 Następne zdjęcie:
EN57-2036+2054

 



Sponsoring: Junis