Zaawansowane szukanie
Najlepsze zdjęcia  Nowe zdjęcia   RSS Feed: Lata 70' (Komentarzy)

Lata 70'
Lata 70'
© Copyright autorzy zdjęć fotokolej.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.
    

Opis
Komentarz: Wolsztyn - Własnie podstawiona Ol'ka oczekuje odjazdu w kierunku Poznania / Nr.poc.77333. (fomotomtaż)
Mam nadzieje że moja wizja lat 70'tych jest trafna. Pzdr
Data wykonania zdjęcia: 12/03/2010
Słowa kluczowe: Ol49, Ol49-59, Wolsztyn, Poznań, Zima, Wielkopolska, fotomontaż, D29-357
Data: 18.03.2010 22:55
Wyświetleń: 5794
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 59.4 KB
Dodał: skoti258

Jak głosowano?
Ta fotografia nie ma ocen.



Autor: Komentarz:
Tomasz Zajkowski (no log)


Gość

Skoti, co za dużo to niezdrowo
18.03.2010 23:56  
skoti258 (no log)


Gość

Zajko to ostatnia puki co z takich fotek... Ale się chyba rypłem bo coś mi waga zdjęcia nie pasuje ale to siętym jutro zajme. Pzdr
18.03.2010 23:58  
Kudłaty (niezalogowany)


Gość

Za bardzo skompresowane, poza tym bardzo mało fotografii z tak dawnego okresu jest tak ostrych - chyba tylko fotografie na terenach fabryk. No i semafor (tarcza zaporowa?) po prawej.
19.03.2010 06:17  
kolob


Gość

Brak wypukłych drzwi dymnicy!
19.03.2010 09:14  
Janek (no log)


Gość

A o górnym reflektorze to zapomnieliście. ZTCW w tych latach na parowozach ich nie było.
19.03.2010 10:18  
Ter


Gość

W latach 70 składy do Poznania to 4-sekcyjne bipy i wagon na doczepkę, do Nowej Soli i Żagania to z 4 ryflaki lub bonanzy a nawet 3-sekcyjne bipy a w stronę Leszna tak jak do Poznania. Wizja trochę nierealna-za krótki skład, zapędziłeś się troszeczkę...
19.03.2010 17:18  
kalosz


Gość

Bipy 3-sekcyjne występowały już w latach 70-tych? Ja zawsze myślałem, że to wynalazek lat 90-tych... ::
19.03.2010 21:29  
Ter


Gość

Lata budowy "bip" to od 1958 bodajże, do 1975 czy 7. Do Poznania trafiły na początku lat 60tych.
19.03.2010 22:31  
skoti258


Gość
Komentarzy: 31

Wagony Bhp są również eksploatowane w kolejach rumuńskich pod nazwą Acvila TE gdzie z czasem część wagonów zmodernizowano. W jednym z końcowych znajdował się przedział pierwszej klasy. Obecnie niektóre mają nie tylko przedział pierwszej klasy ale i tak że przedział barowy. Podaje link z fotkami i dokładniejszym opisem wagonu:
http://inforail.pl/text.php?id=24373
19.03.2010 23:04 Offline skoti258 wpwp at wp.pl 8334644
kalosz


Gość

Lata budowy bip znam chodziło mi o to, że zawsze myślałem iż bipy 3-sekcyjne "powstały" dopiero w latach 90-tych w wyniku przebudowy oryginalnych bip 4-sekcyjnych (czytaj wyłączenie 1 sekcji). Podobnie z bipami 2-sekcyjnymi. Jeśli się dobrze orientuję, PKP zamówiło tylko bipy 4-sekcyjne oraz kilkadziesiąt sekcji skrajnych (na wypadek zużycia oryginalnych w składach 4-sekcyjnych), z których to sekcji zapasowych rzeczywiście, bodajże w latach 70-tych stworzono kilka składów 2-sekcyjnych. Ale większość składów 2-sekcyjnych i wszystkie 3-sekcyjne to zawsze wydawało mi się, że zostały przebudowane z 4-sekcyjnych dopiero w latach 90-tych... Czyżbym się mylił? Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje!
20.03.2010 09:20  
Olek


Gość

3 - sekcyjne Bipy również sprowadzano do Polski.
21.03.2010 15:57  



Poprzednie zdjęcie:
Pozostałości "Kaszubskiego Ekspresu"  
 Następne zdjęcie:
Dworzec (chyba) w Kairze (napewno)

 



Sponsoring: Junis